IKEA

Jag älskar IKEa. Nu när vi bor i huddinge så finns det inga skäl för oss att inte gå dit å hänga lite.
Idag ska vi med andra ord till just IKEA. Jag fundrar på om vi inte behöver en till byrå. Våra grejer får inte riktigt plats här hemma.

Utöver det så möblerade vi om i vardagsrummet igår. Vi har billy-bokhyllor i sovrummet (som bara skulle vara tillfälliga) som vi är lite oense om.
Jakob vill sätta de i vardagsrummet. Jag vill byta ut dem mot finare hyllor och ställa i vardagsrummet.
Vi får väl se hur det slutar.
Gissar på att vi flyttar ut billy-hyllorna ikväll.

Skulle vara kul att umgås med syster med. =)

Nu har vi så himla många idéer till vårt bröllop så att det är knasigt roligt. Jag vill börja med allt på en gång. Jag tror att vi har bestämt färgerna nu iallafall. Ska kolla lite mer innan jag går ut med något.

Precis nu ska jag googla numret till Hedemora kommun och ringa och boka en vigelsförrättare. Eller borde man köra på en vanlig hederlig präst? Nä, vigelförättare får det nog bli - för visst är inte alla präster? Kära nån, vilken rookie man är..

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0