Hemma

Nu har vi varit hemma ett bra tag. Kom hem runt 5-tiden på eftermiddagen tror jag.
Ser fram emot de sista dagarna på semestern. Imorrn blir det troligtvis gröna luna (yeeeey), på lördag ska jag träffa den finaste Kiika och på söndag ska vi bara slappa.

Nåt som kan bli jobbigt - vi har vänt på dygnet. Jakob har sån tur att han jobbar kväll första veckan, jag däremot jobbar dag.
Känns väl lite orättvist att jag, som är den morgontrötta, får gå upp runt 6 och han, den morgonpigga, får gå upp vid 9-tiden.
Men men, jag är inte bitter. Jag är glad för att iallafall han har flyt.

Såg på Kickis blogg att hon hade fått sex and the city boxen i födelsedagspresent. Funderar på om jag ska starta operation övertalning för att köpa den. Jakob är inte helt övertygad på att den serien är bra. så dumt!
Jag ska nog få honom se alla avsnitt, och när vi är klara så ska han banne mej älska serien å vilja se den igen!
Det är mitt nästa mission. Wish me luck!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har frösökt med Viktor, gick väl sådär. MEN Viktors bror är hocked, men han var också den av oss som var mest insatt i melodifestivalen haha! Kram!

2010-08-12 @ 21:36:09
URL: http://husligt.se
Postat av: Samira

Hahaha, sådär är dock bättre än inte alls. Men det kanske var det du menade?

Hahaha, jag gillar Viktors brorsa. Han verkar ha bra smak!

Jakob sa nyss att han inte hade nåt emot att kolla på den. Sista avsnittet var nyss =)

Jag bara måste se hela serien!

Kram!!

2010-08-13 @ 00:02:05
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0