Grönan

Igår var vi på Grönan med syster + familj. Var superkul!
Vi åkte tekopparna med syster och bebisen. pappa Nikos vaktade barnvagnen. Till en början tyckte jag att det var tråkigt å tyckte lite synd att det behövde bli "en kvar".
Sen slog det mig att det troligtvis var strategiskt...smart!

När vi satte oss i tekoppen så fanns det ett stort hjul i mittten. Nu ska det gå undan tänkte jag, så jag å Jakob snurrade på det där hjulet som tokar (hjulet gjorde att själva tekoppen snurrade). Jakob vart riktigt bra på att få den i rullning. Vi åkte runt - runt - runt i en cirkel.
När vi hade åkt ungefär halvtid så började jag bli riktigt snurrig, och när vi hade åkt två tredjedelar så började man känna sig lite..gammal(?).
Som tur var så började Bebisen oxå se lite illamående ut. Som tur vad så kräktes han inte, jag satt precis mittemot.
Men då slutade vi (läs Jakob) snurra på tekoppen. =)

Det var riktigt varmt å fint väder. Nästan så att det var lite för varmt.

Nu börjar vi snart jobba igen. Jag tog en rejäl sovmorgon idag. Lika bra att passa på.
Jakob har varit på bio med sin kusin. De är på väg hit nu för att fortsätta umgås.
Väldigt trevligt

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0