Garpenbergs Herrgård

Jag har nämt tidigare att vi ska gifta oss på Garpenbergs Herrgård. De har bytt ägare ganska nyligen (årskiftet tror jag det var). Och de nya ägarna känns så himla bra.
Jag har verkilgen en jättebrakänsla för Maria - som jag har haft all kontakt med.

Eftersom att sommaren nästan är slut så tänkte jag googla på herrgårdens namn för att se om någon haft ett bröllop där i sommar. Istället hittade jag en artikel.
Bröllpsmagasinet är en tidning som ger ut jättevälfyllda utgåvor. jag kallar mitt xemplar för bibeln. Den innehåller ALLT!!
Klicka här
På deras hemsida har en en artikel om garpenbergs. Väldigt kul! Det känns som att maria kan få en hel del att göra. Och jag är så himla glad att vi var ute i god tid. Nu kommer vi verkligen få gifta oss där.

Oooh så kul!!

Ikea skulle vi till ja...snart så..

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0