Första dagen på jobbet

Idag var det första dagen jag var tillbaka på jobbet.
Kände mej helt bubblig och fylld av energi. Kändes lite ovanligt.
Det började med att jag kände mig lite vilsen. Vad är det man ska göra egentligen? vad har jag för lösenord till datorn?
Det allra viktigaste föll på plats inom 10min, men jag måste ärligt säga att jag känt mig lite vilsen under dagen.

Nu har jag suttit här framför datorn. Ska förflytta mig till köket och sen teven.

Jakob jobbar kväll och jag jobbar dag. De här dagarna känns alltid lite trista. Det blir likadant nästa vecka fast tvärtom. Synd..
Vi trivs väldigt bra med att umgås med varandra väldigt mycket. Dock är det ju roligt att längta efter varandra med. Nu kommer han hem om ca 20min. Yeeey!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0