Det här var dålig av mig

Häromdan utlovade jag en äcklig historia. Sen ahr ajg varit tyst. Det är ju inte riktigt schysst av mig. Jag ber om ursäkt.

Saken är den att jag ahr haft så fullt upp - och det här äckliga inlägget kan bli så bra. Så jag vill inte skriva det när jag har så mycket i skallen.
Dock lovar jag att skriva det innan veckan är slut. Deal?

Det som är i mitt huvud är såklart att jag är arbetslös om ett par dagar. Känns lite läskigt att bara släppa kontrollen. Men det ska gå det med.

Jag är alldeles säker på att framtiden innehåller ljusa vägar. Annars hämtar jag en ficklampa.

Tack fina kollegor för fikat och presenten. Jag var väldigt glad. =)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0