Degan

Vi har som sagt kommit hem från Degerfors.
Jag älskar degerfors. Det är ett ställe där både min kropp och själ får ro.
Så det är med blandade känslor som vi är hemma.

Jakob tycker så klart att det är väldigt roligt att träffa sin familj. Det gör jag med. Vi har varit tillsammans så länge och har alltid umgåtts väldigt mycket med hans familj, så det känns som att man har en bonusfamilj.
Det känns lite udda när det går lång tid mellan våra besök, vi får helt enkelt ta oss tid att åka upp oftare.

De dagar som vi varit i degan nu har vi iallafall ätit gott, vilat, promenerat, besökt landet (Ja, allt i degerfors är ju faktiskt inte åkrar om ni trodde det) och bara njutigt.
Vi var även inne en snabbis på bröllopspalatset. Men det skrev jag ju om tidigare..

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0