Dagarna bara flyger förbi

Jag lovade att uppdatera bloggen med resten av resan. Men sen så vart jag såklart lite dålig (magen) så då låg vi i stort sett bara å kollade på film.

Vi behövde flytta den stora gamla datron då överföringen mellan datorn och playstationet inte ville fungera. Jag har alla bilder i den stora gamla datorn, därav har jag inte kunnat blogga.
Den nya datorn är svår att blogga ifrån då man måste skriva in en kod för att byta rad hela tiden.
Sånt har jag inte tålamod till. Nu sitter jag på den bäara - där jag inte har bildern..=)
det är nästan så att man skäms när man tänker på hur mkt elektronikprylar vi har..
Men men.

Idag ska vi på bio med Millisen. Hoppas hon mår okej efter sin undersökning. Hon ska iallafall få annat att tänka på

Senast imorrn kommer en uppdatering om London. Jag träffade en känids!! Det har jag glömt säga. Edward i twilight filmerna (Robert P). han var hur trevlig som helst. Lite stel kanske. Jag fnittrade och Jakob tog bilder.
Ni kommer definitivt få se dem när jag uppdaterar.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

EH!? HAR DU TRÄFFAT EDWARD!? I THINK I DIIIIIE!!!!!!!

2010-08-03 @ 13:29:09
Postat av: Samira

Tiihi

2010-08-03 @ 15:21:54
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0