3 viktiga saker

Okej. Det är 3 saker som du måste vara tidig i din bröllopsplanering. Här är det bra om man (som jag) har lite mer än ett år på sig.

1. Lokal för bröllopsfetsen - Check
2. Präst eller vigselförättare - Check
3. Fotograf - Inte check.

Herregudars var dyrt det är med fotograf. Vi har "lagt undan" 20 000kr för det i budgeten, men det räcker inte riktigt.
Fotografen är den som fångar ögonblicken man är med om. Och jag tycker att det är viktigt att man har en bra fotograf som tar bilder på det sätt som du vill ha dem.

När jag kollat runt så har jag hittat två tjejer. Undrar om det är bättre med en tjej. Jag kanske är lite dömande.
Precis nu ska jag hoppa in på en killes hemsida som har falun som hemort - lite närmare avesta än sthlm.
Det blir bra..

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har ni valt präst också?



Jag skulle valt fotograf efter personlighet. Man vill ju ha någon man känner sig bekväm med som får en att "släppa loss". Jag och Jörgen tog kort med en fotograf på en utlandsresa förut. Den fotografen var en spillevink i 20års åldern, han var jätteglad och skämtade hela tiden så man kände sig bekväm :). Jag gjorde i alla fall det, Jörgen skulle nog aldrig kunna bli bekväm i en sådan situation :D. Jag kan maila dig några bilder så får du se!

2010-08-08 @ 16:17:44
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

Jag fick en länmk med präster. Så det blir en chansning. Hon lät jättegullig.



Du är ju sötast i världen vännen. Kollade in bilderna lite snabbt. Hur fina som helst. Du har så rätt. man ska välja en som man går bra ihop med.

KRAM

2010-08-09 @ 00:21:14
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0