Vår härliga vardag

Nu har vi hunnit vara hemma i en dag. Vi var ju inte borta alltför länge, men alltid när man kommer hem från en resa så får man sig en liten tankeställare.
Vardagen har infunnit sig med att vi jobbar idag. Så det är skönt.

Som vanligt så missförtod jag klockan, och trodde att vi hade as-bråttom. Tur att Jakob har huvudet på skaft.
Han fick mig att inse att jag var nära på att åka till jobbet en timme tidigt igen.
Istället vart det lite städning och plockning. Superskönt att ha det klart tills när man kommer hem.

Idag är detta min viktigaste punkt på agendan:
Ringa syster för att se om de vill kolla herrgård med oss. Det är alltid lättare med fyra ögon till. Som dessutom har gått igenom detta själva. Då vet de vad man ska tänka på!

Och avslutningsvis vill jag berätta att morris (stora katten) har problem med att kissa igen. Hallelulja!


Kram
S


Kommentarer
Postat av: Malin

nej inte kissproblem igen Morris! stackarn:-(

2010-04-05 @ 11:59:45
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Jorå, kissproblemen är igång. Men jag tror att det börjar bli bättre :)

2010-04-05 @ 21:55:33
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0