Ta sig i kragen

Imorse ringde klockan 5. I och med att vi la oss sent så kändes det lite väl tidigt och snoozen var ett faktum.
Vi kom upp 5.20. Så ganska tidigt var det allt endå.

Vi åt frukost och mös lite med katterna, sen bar det av - till gymmet!
Ett jympapass var bokat klockan 7. Man kan tycka att det är lite att ta i när man börjar 11.45 (som jag då gjorde idag) men icke!
Efter träningen så segade jag mig i omklädningsrummet.
Sen så gick jag till Thelins och pluggade. Gick hur bra som helst. Nu är det bara själva uppgifterna kvar. Men det går nog snabbt.
Så himla skönt att ta tillvara på dygnets alla timmar. Så istället för att sova till 10 så hann jag med att jympa, plugga och promenera till jobbet från fridhemsplan.
Coolt va?

Vi ska försöka komma iväg till imorrn med. Men jag måste ärligt säga att jag börjar bli riktigt seg i bollen. Men det ska nog gå bra. :)


Påtår nr 2 av tre + en supergod smoothie. den får 10poäng!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Shit kvinna! Duktigt jobbat!! :) vad var de för pass ni var på?

2010-04-07 @ 12:55:02
Postat av: Samira

Det var bara ett basjympa pass. Men det var roligt =)

2010-04-08 @ 10:25:20
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0