Svett kan grunda panikattaker

Idag kom en kollega fram till mig och Malin och såg helt vettskrämd ut. Hon hade glömt ta på sig roll-on imorse.
Man bara såg paniken i hennes ögon - och hon som skulle ha en presentation inom ett par minuter.

Vi försöker lugna henne samtidigt som vi inte riktigt kan hålla oss för skratt. Man kände verkligen inte någon skillnad mot hur hon brukar lukta. Jag tyckte att hon luktade lite parfym faktiskt.
Då sätter hon sig brevid mig och gnuggar ett par fingrar i armhålan för att sen sätta de under hennes snok, och säger att hon luktar jättemkt svett.
Hahaha! Det var nog bland det roligaste på länge.

Det påminde mig om en annan sak. Har ni testat att stretcha Stig på ica.se? Om inte så gör det.
Ge han vad han tål.



Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah undra vem det kan tänkas vara då :)

2010-04-24 @ 15:33:46
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0