Så himla bra

För ca 6-10månader sen så hittade jag av en slump en blogg som berörde mig så mycket.
Det är en pappa som skriver om sina två barn. Mest om den yngsta killen då han föddes med ett (eller fler åkommor). Man får följa pappan och mamman i deras bergochdalbana. För de har verkligen haft ett par up´s och down´s.

Den här pappan skriver så fint. Det känns så otroligt ärligt. Man bara känner att han svämmar över med kärlek till sina barn.
Alldeles nyss så läste jag ett inlägg som jag inte läst innan som handlade om deras familjs resa till Legoland.

Och visst, det går att böla på jobbet när man läser en blogg på lunchrasten.
Bra att vi redde ut det frågetecknet.

Är du sugen på att läsa inlägget?
Gå in här: hejaabbe.com

Förövrigt är det svinkallt på jobbet idag. Buuurr

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0