Så det kan bli

Efter jag besökt djursjukhuset i kungens kurva tänkte jag passa på å köpa billiga bär från city gross. Perfekt att gå dit när det är stegtävling med.
Sagt å gjort!
Men på vägen såg jag IKEA. Kan man hejda sig? Nej.
En sväng på IKEA har man alltid tid med.

Hittade allt möjligt. En ny sängram och andra möbler till sovrummet. Hittade ett kök. Oh ja, bara billiga grejer.

Sen hamnade jag på city gross. Jööööösssös vad stort det är! Och jööööössös vad grejer de har!
Jag fick en kasse fylld med bär för 137kr. Det finns ingen anledning till att inte åka dit oftare =)
Helt fantastiskt. Nu har jag stoppat in väldoften i uttaget.
Får se om det fungerar.

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror faktiskt aldrig jag varit där. Kanske är dags :)

2010-04-16 @ 17:01:01
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

Dom har verkligen allt! =)

2010-04-16 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0