Roliga observationer

Häromdan när jag stog på centralens pendeltågsperrong så gick en man förbi mig.
Han hade kostymbyxor och en portfölj. Han såg lite småviktig ut faktiskt.

Så när han var typ en 15meter bort så ser jag hur han liksom stelnar till för ett ögonblick. Sen slappanar han av.
Udda, tänkte jag. Och kunde inte slipa blicken från hans rygg.

Då händer det!
Han stoppar in pekfingret i röven, och liksom...gnuggar(?). Ni vet, när man ser att folk kliar sig i öronen, så gjorde han, fast i röven.

Sen fortsatte han att gå som att inget hade hänt.
Mycket udda! Och mycket roligt!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahahah Vilken rolig observation! Hahah jag skrattar högt här på jobbet;-)

2010-04-08 @ 17:01:22
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0