Oh my

Den här dagen har varit fylld av alla de känslor som finns.
Mest stress och glädje.
Det har varit skiiitmycket på jobbet. Men det har varit kul!
Jag lärde mig en hel del nytt som kommer att vara nyttigt i framtiden. =) Hejja mig!

Jag är helt slut. Haha. Heeelt slut! Jag ville gå ut på en promenad, det hoppar jag. Kyckligen måste göras idag, den hoppar jag.
Blundar för faktumet att andra inte har mat på tallriken när jag slänger kycklingen idag.

Nu ska jag sätta mig och titta på herrgårdar. Sen ska jag ringa min syster, där blir det nog lite snack om att jag e så trött så trött. Hahaha.

Köpte förresten en ny bröllopstidning i helgen. Så himla roligt. De listade alla herrgårdar som passar sig för bröllop.
Vart lite orolig när inte garpenberg var med. De måste ha missat den bara.
Fanns dock en hel del fina slott i skåne. Skulle folk åka till skåne för att va med på vårt bröllop?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0