Nya planer

Min pluggdag slutade med åka å hämta grejer till Morris dag.
Jag prioriterar honom.

Han har ej urinsten. De hittade blod i hans urin. Troligtvis har han den där oro-åkomman.
Känns faktiskt inte alls bra. Vi gör ingenting som borde stressa honom. Det enda jag kan komma på att vi är från hemmet långa perioder när vi jobbar.
Det är ju inte direkt som att vi kan ändra på det.

Nu ska jag iallafall iväg och köpa något kosttillskott och doftspray som ska ge lugnande känslor. Hoppas att han slipper smärtan snart.

Nej, usch! Hoppas att han mår bättre redan under helgen.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars Morris! Hoppas verkligen det hjälper med den där doften.

2010-04-18 @ 12:03:20
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0