Mycket på gång

Nu händer det grejer igen.

Mina arbetsdagar ser aldrig sig lika ut. Detta vet även mina kollegor. Något som man gör ena dagen i lugn och stressfri miljö kan behövas göras på 2sekunder nästa dag, medans du även har andra saker för dig och har en puls på hundraåttio.
Så man kan säga att det är väldigt omväxlande. Och det krävs ganska mycket av oss som arbetar med våra uppgifter, som vi klarar av med glans!

Just nu är det en period där det är ganska mycket på gång. Vilket är roligt!
Idag är jag ledig, men skulle vilja vara på jobbet och dubbelkolla några grejer och testköra dem.
Så dumt av mig egentligen.
Jag är ledig, skulle ha lämnat in en uppgift igår (vilken jag inte börjat skriva på än) och jag skulle behöva kunna knåpa ihop en sak som min arbetsgivare vill ha innan ett specifikt datum.

Idag prioriterar jag familjen. Jasse (syster) kommer hit med bebisen. Vi ska först till huddingeparken och titta på alla djur där. Sen blir det att vi styr hitåt för att fika lite, leka och fixa hennes skolarbete.
Kommer att bli jätteroligt.

Ikväll ska jag försöka hinna med antingen skolarbetet eller det som arbetsgivaren ville ha.
Det löser sig. Så jag tänker inte stressa upp mig för det. Idag blir det bara njutning med syster i solen.
Ser fram emot det!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0