Morris

Igår var Morris hos kattdoktorn och gjorde en ultraljudsundersökning. Samtidigt tog de ett urinprov. Resultatet skulle som sagt vi få idag. De skulle ringa Jakob.
Av nån anledning ringer de mig.
För att sammanfatta min arbetsdag i två ord skulle det vara hektisk och kul.
Med andra ord fanns det inte en minut över för att kika på telefon.
Jäkligt synd.

Stackars Morris känner sig lite förnärmad. De rakade honom på magen igår. En stor kal fläck (och det visade sig att han har en fläckig hud - som en liten kossa).
Igår tyckte vi det var lite roligt att retas med honom, haha, och idag så gör han inte annat än tvätta sig på magen.
Stackarn.
Tur att det inte är 20minus ute längre. Då skulle lill-magen bli kall.
Imorrn mellan 8-9 ska de ringa. Otroligt spännande!!


Stackars nakna Morris

Nu blir det sängen snart. Imorrn är jag ledig, så jag ska plugga hela dagen. Känns som att jag börjar få ordning på saker igen. S-K-Ö-N-T!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0