Jordgubbar

Idag åt vi första asken jordgubbar för sommarn.
Det påminde mig om att det var ett ställe, häringe slott - tror jag, som man kunde få chokladdoppade jordgubbar som tillägg.
Det vore kanske nåt.
Först så slog jag bort tanken på en gång.
Vit klänning + choklad + Samira = inte den bästa idén.
Men nu låter det lockande.

Jag är fortfarande helt säker på att jag kommer att få ha en sopsäck a'la supersize vid bröllopsmiddan på mig.
Dock så har Jakob sagt att han förbjuder det.
Kanske kan låta en skräddare sy upp en specialpåse som man kan ha som hakklapp?

Morris har kissat 2ggr idag. Lyckan är obeskrivbar! Imorrn ska jag ringa och kräva att vetrinärena hjälper honom. Han ska inte få ha såhär ont igen!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, klänningen kan tvättas. Ni äter ju efter vigselakten =). Du funderade väl t o m på 2 klänningar? Då är det bara att ha samma klänning under vigselakt och middag och sedan byta, då gör det ännu mindre om du spiller! ;)

Samira, du är underbar och det är så kul att läsa din blogg!! kram

2010-04-26 @ 06:06:37
Postat av: Samira

Juste, 2st klänningar verkar vara ett riktigt bra alternativ!! =)

Haha, tack Linda! Kram

2010-04-26 @ 10:01:34
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0