Jakob i ett nötskal

Ibland så kan det vara svårt att sätta fingret på hur min kära älsklings humor är.
Jag tycker att han är knäpp, och jag är lite knäpp. Så därför kompletterar vi varandra så bra.

Jag har två exempel:
1. För längsedan.
Min vän Kicki ville att vi skulle följa med på ett kibox pass och smsade på min förfrågan Jakob.
Han svar var i stil med.
"Boxning Ja. PangPang!"


2. Idag.
Jag mailar honom på jobbet med följande text.
Samira: Jag vill ha en smootihe idag... Tänkte att alla vitaminer gör en pigg.
Det påminde mig om att jag inte ätit mina vitaminer idag. Vill du påminna mig om det hemma sen...åt inte någon riktig frukost hemma..hiihii
Jakob: Åt också frulle på jobbet =)
I will fix a smootihe åt dig, ska jag blanda ner dina vitaminer i den? =)

Han får mig att skratta när han är så knäpp. hahaha

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, alltså.. ni kommer vara exakt likadana om 50 år.

2010-04-22 @ 19:54:02
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

Haha, jag hoppas det. Tänk vad kul vi kommer att ha som gamlingar =)

2010-04-23 @ 19:44:57
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0