Jag vill fly

Efter jag pratade med Sara så kom den. Den stora längtan av att fly. Perioder där jag tycker att jag har haft det lite jobbigt brukar sluta med att jag får en drift av att sticka från landet. Eller iallafall stockholm. Detta sker alltför sällan.
Sist vi reste var 2008, om man ska titta på utlandsresor. Och nu har jag sån lust igen.
Jag tycker att vi är värda det!

Så jag ringde Jakob, som alltid är den förnuftiga. Han tog ner mig på jorden, nej vi ska spara pengarna.
Ja, det ska vi ju. Men det är inte lika roligt. det är lite synd att han alltid måste vara den förnuftiga. Han måste känna sig lite tråkig som bara säger nej till mina galna idéer.

Som det känns nu skulle jag även nöja mig med en 2-dygnskryssning till finland! Kom igen nurå Älskling.
Jag vill åka i början på maj. Ja, bort bort bort!

Finns det nån därute som har en resa för 2 till övers?

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag blir också sådär ibland, senast i vintras när jag var i Barcelona. Men det går faktiskt att få miljöombyte utan att det behöver vara långt bort och dyrt. Ni kanske kan åka någonstans i Sverige?

2010-04-22 @ 21:34:31
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: sara

jag har tjugo miljoner gratis resor på cinderella om du gillar kryssningar!

säg till om du vill ha en resecheck!

puss

2010-04-23 @ 00:45:22
Postat av: Samira

Hahahahah! Sara, du är underbar! Å Camilla du har helt rätt. Känns mktr bättre idag. Det var ju faktiskt sol istället för snö =)

2010-04-23 @ 19:44:16
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0