Full fart framåt

Kära nån! Det känns som att jag inte haft någon tid alls till att reflektera de senaste dagarna.

Igår var jag med min syster å hennes bebis hela dagen. Det var så fantastiskt kul! Lillkillen är ju så rolig.
Vi var förbi Huddinge gård där de har en massa djur. Så medans vi fikade så bää-ade en get.
Då började han härma den med världens roligaste röst. Hahaha!

När de hem gick så vart vi godkända som barnvakter, tolkar jag det som. De kunde gå hemifrån oss och stänga dörrn och allt, utan att han började gråta. Kalasroligt!

Usch, jag e helt slut! Älsklingen slutar 30min tidigare än mig. Och söta han ska åka hem nu på en gång så att jag kan få en smoothie när jag kommer hem.
Behöver lite energi känner jag. :)
Så får han en liten paus från mitt babblande med.

Känner mig extremt tråkig som bloggar om så vardagliga grejer. Jag har en drös bilder från degan som jag tänkt lägga upp, blir nog till helgen dock.
Sen har jag 4st roliga mail från goda vänner som jag borde svara på. Men har inte hunnit. Så trist.
Sen är det ju skolan. Ujujuj, skolan.
Den väljer jag att itne tänka på just nu.

Däremot är jag sjukt nyfiken om vad som hänt i Långs värld. Tisdag...

Det finns nog ett skäl till att jag är så slut, det har med den här dagen att göra.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0