Flygkaoset

Flygkasoet som är nu är lite sjukt. Jag tycker att det e sinnesjukt bra att flygbolagen verkligen går på säkerheten i första hand.
Men det är synd när det drabbar folk som man känner.

Camillas Jörgen är i thailand, och skulle komma hem imorrn. Nu läste jag att alla flyg är inställda under helgen.
Hoppas för Jörgens skull att något mirakel sker och att han får åka hem imorrn. Stackarn.
Sen tycker jag synd om Camilla med, som har haft nedräkning tills när han kommer hem.
Gissar jag på iallafall, jag hade haft nedräkning om Jakob var borta.

Håller tummarna för dig Jörgen!
(och för att kicki och sara kommer iväg till NY)

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack Samira! Nu har han dock blivit uppsatt på en väntlista på Måndag

2010-04-17 @ 10:25:14
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0