Det här med att jobba kväll

Jag har min kvällvecka på jobbet nu. Så det innebär att jag är på jobbet i detta nu, men jag passar på att ta en rast.
Vi är dåliga på att ta ut raster i mitt team.

I alla fall. Även om det är tråkigt att jobba kväll för att hela dagen försvinner så är det ganska skönt. Det är skönt för att dagen försvinner. Den går så snabbt!
Klockan är redan 18.30 - och jag har en hel del grejer att göra här på jobbet.
Skönt det, då kommer de sista timmarna också gå snabbt.

Under min rast så har jag hunnit skriva detta inlägg och mailat Häringe Slott. Det är ett par frågetecken att reda ut innan jag bokar en visning.
Men äppellunden är så lockande. jag kan se det framför mig.


Igen - tänk bort statyerna

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0