Det är så vi rullar

Malin tog med sig en skrivatavla till jobbet en dag.
Den har vi använt flitigt. Kanske inte alltid i jobb sammanhang. Utan ibland skriver vi lite uppmuntrande ord till varandra å så.

När jag kom till jobbet möttes jag av följande bild. Och jag vill inte sudda ut den.


Visst är den söt. Jag antar att "Jag" är Malin :) Annars hade jag kunnat offra mig!

Malinski är i sitt älskade Alicante just nu. Hoppas att hon har det läskigt roligt. Själv sitter jag med ögonen i kors efter ha suttit och tittat på dokument i stort sett hela dagen.
Nej, nu blir det städning på agendan istället!

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag hade inte sett det här ju ;-) Det var ju inte riktigt sådär det blev..om man tar bort solen så stämmer det bättre;-)

2010-04-15 @ 17:37:18
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0