Nu kör vi

Eller nåt.. =)

Är på jobbet, tar en liten surf-rast. För att få gnälla lite så känner jag mej inte helt tipptopp, men om en kvart e det lunch!!

Jag gör förövrigt världens godaste köttfärspaj, så den gjorde jag igår.
Jag gjorde även ett par matlådor med en helt nypåhittad maträtt.
Kött i ugnt med örtkryddig cremefraiche och färska champingoner. Luktade asgott.
Får se imorrn om de smakar lika gott, för då ska de slukas... :)

Jag har faktiskt inte nåt alls nytt att berätta om.

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan tjejen!

Hoppas allt är bättre med dig nu, hörde att du åkt på något din stackare.

Jo precis muji är översträckpennorna från. Ett Janskt märke tro jag? Som finns på Åhléns och sedan de andra färgpennorna är faktiskt köpta i Sthlm Universitets bokhandel tro det eller ej, men det finns nog på akademiska bokhandeln skulle jag tro :) Kramar på dig!

2009-09-07 @ 17:50:00
URL: http://idabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0