Nu jäklar i gatan

Idag ska jag iväg å träna. Ett danspass blir det. Jag som har nada koll på ben å armar. Ja, det gå rnog bra endå. Får bara flyta med i värsta fall. =)

Nästa vecka blir knivig. Jag vill verklugen komma igång nu nu nu. Men det känns som att det är så mkt som går emot det.
På måndag så ska vi få hem en leverans av Linas matkasse. Har ni sett deras reklam i tidningen? Det har vi, verkar lite coolt så då kan man ju testa.
Vi är suckers på reklam, går på allt!! =)

Så då behövde vi avboka måndagen...suck!
Spinning på onsdag. Jag vill verkligen gå på det eftersom att Sara pratat så bra om de. Men det innebär att jag måste träna två dagar i rad. onsdag+tis eller tors. Hahaha..!!
Jäkla lyxbeskymmer!

Nu väntar jag på att mina hallon ska växa klart i farmville, sen blire stan för inhandling å träning med bästa Kicki!

Jag långtar sååå till julen!
Är jag knäpp?

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Kicki

Det kommer bli grymt att träna med bästa samiris!! :D Syns om några timmar!!

2009-09-11 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0