Så det är därför man lägger sig i tid..?

Idag fick jag uppleva det som jag verkligen bävar för.
Att försova sig är det värsta jag vet, jag får sån ångest så det inte är sant!

Eftersom att jag gick å la mej efter 3 igår så försov jag mig. Vaknade av att min syster ringde 6min innan jag behöver gå hemifrån.
Behöver jag säga att paniken var total? Hur som helst. Jag hann med bussen och tåget som jag skulle.
Så det var lungt.

Sen att jag inte hunnit borsta tänder, hår eller sätta in linserna är en annan sak. Jag kom i tid till jobbet!!

Idag blir det fika med världens bästa Kicki! En himlans bra tradition som vi har de veckor jag jobbar kväll. Me like!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh stackare, Jag vet hur det känns!

2009-10-24 @ 09:57:37
URL: http://idabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0