Sunny Sunday

Hej alla glada,

Idag har det varit såååå varmt. Men det hindrade inte oss att vara effektiva. Visst har man gnällt en hel del för att man har svettats som en gris.
Men det hör väl sommarn till? =)

Jag har rensat min gaderob, tänk heeeela gaderoben. Så jäkla skönt. Nu har jag fler anledningar till att shoppa =)
Dock har jag inte gått igenom skorna. Jag försökte. Men insåg snabbt att det inte skulle slängas nåt.
Däremot så skulle gadreboen inte sprängas om sko antalet ökades lite...

Min syster åkte till grekland idag med sin familj. Så igår var vi hemma hos dom och hjälpte de att packa.
Känns otroligt trist att hon inte är här.
Skulle behöva Miiiinen nu idag, med gaderoben å allt (Monicas dotter kallar Jasmin´h Miiiiinen- så sött!!)

Jobb imorn! Ser fram emot sista veckan innan semestern. Kommer att gå sååå snabbt =)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0