Så fräckt!!

Imorse var jag lite extra trött. Det är ju helg å kroppen är inställd på det.
Så jag kan mycket väl tänka mej att jag såg lite sliten ut, när jag gick från bussen till tunnelbanan så snubblade jag lite å hade mej tillåmed. Så jag var jättetrött.

Därför hoppar jag in på pressbyrån å köper mej en macka och kaffe - frulle!
Jag är superduper hungrig, eftersom att jag inte åt hemma. Jag var ju så trött så att de extra 10min betydde mkt i sovväg.

Så när jag sitter och väntar på tunnelbanan å svullar på min macka å kaffet, kommer det fram en gubbe. Han var väl nånstans mellan 65-70, såg helt normal ut. Förutom att han hade cowboyhatt.

Han kommer fram till mej (Jag sitter på en bänk) och säger: "Ja, man blir trött och hungrig efter en lång och hård natt".
Jag hade ju precis tagit världens tugga. Så blev jag så chockad - menade han det jag tror att han menade?
Så det ena jag fick ut var: "Jag gick faktiskt och la mig i tid" - Haaha!! Så för det första så ljög jag för gubben, jag gick ju å la mej ganska sent. Varför gjorde jag det? Han har ju inget att göra med det jag pysslar med!
Och för det andra så borde jag bara ha svarat med att "fräcka frågor/påståenden får inga svar", eller hur hade du svarat.

När jag satt på tunnelbanan kom jag på att det faktiskt inte är okej, dum gubbe!!

Haha, har ni hört nåt så sjukt? Jag känner mej iallafall inte som att jag kommer undan med min trötthet idag. Måste se supersliten ut..hahaha =)

Kram på er - från en supersliten Samira (Det är tufft att baka cheesecake - tydligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0