Livet är ibland orättvist!!

Jag vet att det blir mkt tjat om matte.

Men nu är jag bitter. Jag började precis få flyt i mitt prov, och kände att jag verkligen förstod och fick rätt svar.
Så skulle jag ta bort ett svar som var felaktigt, och datorvan som man är *host* så klickade jag på bakåtpilen på tangentbordet.
Vad händer?
Jo, hela jäkla sidan hoppar tillbaka till skolans inloggningsida.

Ni undrar varför det spelar någon roll. Det ska jag förlara. Man kan bara gå in på provet 1gång. Så det är liksom vinna eller försvinna. Och detta gjorde att jag försvann, mitt i mitt vinnande! Därav denna orättvisa..

Jag hade ungefär gjort halva provet, och det har väl tagit lite mer än en timme. KUL!!
Inte nog med att man behöver spendera sina fredagskvällar till något så skitigt som matte, det måste strula med!

Har mailat läraren, så jag hoppas på ett omprov...SATAN!!!!!!!!!!!!!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare!

2009-07-18 @ 11:08:05
URL: http://inredningmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0