uppdatering

wow vad mkt det är som har hänt sedan jag skrev sist.
Jag var godkänd i matten - hallelulja! Även samhälle - tack gooode!

Jag kommer försöka skriva lite mer om allt sen, men ska ta en kortis för er som har dåligt tålamod =)

Vi har under vår semester gjort följande:
Varit i degerfors, örebro och marieberg.
Besökt Kolmården, klappat getter, tittat på delfiner, sälar, giraffer å alla andra djur.
Varit på ikea 3ggr, köpt en hel del där faktiskt.
Monterat det från ikea, klistrat upp väggdekor å borrat upp hyller som vi satte spots under.. =)
Haft finbesök från degerfors. Jakobs syster My å pojkvännen Dennis. Med de gjorde vi detta:
Cosmonova, grönan, spökvandring på söder, spelade en hel del Wii.. =) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
Sen åkte de hem.
Vi har varit i kista två gånger, varför inte shoppa lite till liksom.. =)
Igår så åkte vi till kaknästornet då älskling inte varit där förr. På vägen dit berättade han att han läst nåt i metro att det är ett världsrekord på gång vid gärdet.
Så när vi står uppe på våning 28a så ser vi hur de förbereder för detta, så jag beslöt att vi skulle vara med (han var inte svårövertalad).
Så då var vi med om ett världsrekord!! Man skulle ligga på en spikmatta å shantra(?) i 5min, som tack för besväret fick man ta med sej spikmattan hem.
Jössös vad jag inte trodde att den skulle vara så bra, alla borde ha en spikmatta!! =)
Så har jag fikat med Lily, Kicki. Å med kicki var jag även med på en teveinspelning - Linda å Malin var oxå med =)

Ska berätta mer sen när jag har tid. Imorrn så börjar vardagen igen.
Nu - snart, kommer ni få se lite bilder från kålis. Vet inte riktigt vilka jag ska välja än bara =)

Jag har saknat er!!
Stor kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

And we have missed you!!!

2009-08-17 @ 08:33:16
Postat av: Linda

Me like uppdatering! =)

2009-08-17 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0