Ligger lite efter

Hej hopp!!

Jag ligger lite efter i bloggandet. Jag ska berätta allt som har hänt sen. Nu vill jag bara berätta om min dag.
Jag har semester, och det är banne mej underbart!!
Solen är här, men jag har varit inne precis hela dagen - helgerån!

Bara för att man e ledig från jobbet innebär det inte att man är det från skolan.

Kolmården var sjuuuukt kul! Det var jag å jakob som trängdes med alla barnfamiljer. =)
Jag kommer att sätta upp bilder snart.

Kul att se att mina läsare är kvar, nu e jag tillbaka - nästan som vanligt
Stor puss å kram
Samira

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har varit saknad :) Skönt att du är tillbaka :) kramar

2009-08-06 @ 22:23:00
URL: http://inredningmedmera.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej snuttan, jag vill se bilderna från kolmården nu!! Tänk på mig som sitter inlåst här hela helgen och har tråkigt...

2009-08-08 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0