Jobbet

Jag älskar mitt jobb, inte nödvändligtvis för själva arbetsuppgifterna - även fast inte de heller är helt fel. =)

Men jag älskar mitt jobb för mina kollegor, jag älskar att jobba på samma arbetsplats som Älskling.
Så tycker jag att det är lite småhäftigt att jobba på ett mobilföretag, jag känner mej nästan lite inne!

Men är det inte kul att man bara mitt i allt kan få den här känslan: Åååh, vad jag trivs just nu!
Det sammanfattar hela min dag.

Åååh, vad jag trivs just nu.
Det är till en stor del tack vare dej! Tusen tack!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!

Gud va härligt! :)

DU är en riktig solstråle som utstrålar positiv energi! =)

2009-08-19 @ 08:41:55
Postat av: Linda

Visst är det en skön känsla?! Tack vare mig?... men inte då? rodnar asg*

Du är uppskattad här och det är så nice att mötas av ditt leende (och för att sno från ovan) och din positiva energi! Kram

2009-08-19 @ 10:06:27
Postat av: Samira

Söta ni är båda två =)

2009-08-21 @ 10:00:16
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0