Hiihii

Nu jobbar jag, eller jag tar en snabb rast =)

Idag smälelr det!! Happy pay day på Hardrock!
Nu ska det mumsas som aldrig förr.
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMS - vad det blir vet jag inte

Köpte kort på friskis och svettis i måndags. Igår var första dagen som jag gick på gympa.
Huur kul som helst! Jag å älsklingen tog ett medelpass.
Kära nån vad jag svettades, men då funkar det ju - inte sant!
Det var så himla roligt, och jag rekommenderar det till alla.
Jag fick studs i bena =)

Helt ärligt nu, har du rört på dig utan nåt avbrott alls 55min i sträck iår, förutom att promenera?
Det hade inte jag, tills igår.

Kramers
S

Kommentarer
Postat av: S.

Japp, på spinning som du också snart! ;)



Men kuul att du gillart! Nu kööör vi!



HAPPY PAYDAAAY!

2009-08-26 @ 14:39:52
URL: http://saraisthename.blogg.se/
Postat av: Ida

Heeej!

Åh jag hoppas ni får roligt!

Synd att du inte kunde hänga med imorgon. :( Men det vore roligt att hitta på något annat :) Finns alltid tillfällen att synas! :)

Härligt Samira, det är juh gryyymt! =) Nu kommer driften bli "hälsodriften", En vandrandes Malin, en springandes camilla och en gympandes Samira! =) You go girls! :)

Har bytt blogg nu hehe, kände mig så låst av inredningstemat... :)

Så nu ska jag bli lika bra som dig att uppdatera bloggen :)hehe.. kanske inte riktigt såå bra men nästan hehe kör hårt med träningen nu!

2009-08-26 @ 23:20:08
URL: http://idabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0