Heimlich?

Jag köpte osostade, osaltade cashewnötter igår, som jag tog med till jobbet idag.
Dom är så goda!
Rekommenderar de starkt!

Att äta som en dam är inget som stämmer in på mig. Så idag på jobbet klämde jag i mej en näve, så vart det lite tort så vatten behövdes.
Och vad händer när jag dricker? Jag sätter nötsamlingen i halsen..ajaj.
Den stora frågan då var ju om jag skulle följa reflexen, å spotta ut allt. Eller om jag skulle svälja.
Jag valde det senare. Men fasiken vad jag hostade sen.

Jag hade behövt en kram bakifrån, eller en heimlich kanske det kallas :)

Och vad gör man efter man hostat lite? Sätter i sej en näve till.

Vad hade du vält för alternativ? Ett eller två? Spotta eller svälja?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0