Fruktstund

Jag å älsklingen har börjat köpa hem en hel del frukt. Frukt är oerhört gott, och oerhört vanligt att man struntar i.

vanligtvus när man står inne på ICA så tittar man lite snabbt på frukdelen, och frukten känns väl helt okej. Men när man köper frukt från ICA får man endå en liten känsla av att frukten är "trött". Närproducerat känns allt viktigare, men då är det ännu dyrare.

Men nu har vi hittat nåt som är heelt fantastiskt. Torghandeln i Huddinge centrum. Jag har nog inte ätit så goda nektariner som de har på länge.
Och det är sjukt billigt!!

Nä, from nu så kommer jag köpa all min frukt därifrån. Så länge de har öppet då...annars så smiter jag till ICA =)

Tänk att nåt så litet kan göra en så glad..

Just nu studerar jag Administration, Ergonomi och Psykologi. Sjukt kul!!
Jag rekommenderar alla att läsa på distans. Det gör så man håller huvet på skaft

Kram på er
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0