Fredagsmys

vi har följt reklamens rekommenation idag å har haft ordentligt med fredagsmys.

Vi skulle göra en tacopaj, som vi misslyckades rejält med. Middan bestod av paprika, avokado å ett varsitt äpple - hahaha!! =)

Meeen, efterätten...minisnäckor å godis. Det kan ju aldrig gå fel. Till denna magnifika efterätt tittade vi på so you think you can dance finalen.
Heeelt sjukt bra!
Den programserien betyder så oerhört mycket för mej, å jag kan inte dansa för 5öre. Hahahha.

Eftersom att jag vet att några av mina läsare ser på samma program så kommer jag inte nämna nåt mer om själva finalen, om jag tyckte att rätt person vann osv...
Det är min hemlis (å jakob vet det ju med såklart)

Nu är det dags för sängen

Stor kram
S


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för att du inte avslöjar resultatet! =)

2009-08-08 @ 10:35:45
Postat av: Malin

Ja jag tackar också.. jag vill inte att nån ska åka ut nuuuu. Alla kan väl vinna?! eller?

2009-08-08 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0